2014/5/20

巴赫為馬利亞的尊主頌譜曲



Bach:Magnificat in D Major BWV 243
(巴赫為馬利亞的尊主頌譜曲;
《路加福音》1:46-54〔武加大譯本〕




Magnificat: anima mea Dominum.
我的神魂欽崇上主
Et exultavit spiritus meus: in Deo salutari meo.
祂使我心神歡喜,在我的上帝內我被保全
Quia respexit humilitatem ancillae suae:
因為祂關懷祂僕人的軟弱
ecce enim ex hoc beatam me dicent omnes generationes.
看哪!全族的人都要因此稱我為有福
Quia fecit mihi magna, qui potens est:
因為祂對我做了大能的偉事
et sanctum nomen eius.
祂的名是神聖的
Et misericordia eius, a progenie et progenies:
且祂的仁慈從一家佈及全族
timentibus eum.
因為他們敬畏祂
Fecit potentiam in brachio suo:
祂藉由祂的臂膀施展大能
dispersit superbos mente cordis sui.
從人心神深處驅散驕傲
Deposuit potentes de sede:
從座席上扯下權能者
et exaltavit humiles.
高舉了謙遜的人
Esurientes implevit bonis:
以珍饈飽足饑餓的人
et divites dimisit inanes.
打擊富貴成為虛無
Suscepit Israel puerum suum:
祂悅納以色列他的僕人
recordatus misericordiae suae.
念起祂的仁慈
Sicut locutus est ad patres nostros:
正如祂告訴我們的父親
Abraham, et semini eius in saecula.
和亞伯拉罕以及他的後裔直到後世

See more at: http://www.compassclassroom.com/christmas-music-in-latin-bachs-magnificat/#sthash.TJHoEEtE.dpuf

沒有留言:

張貼留言